آیا بازگرداندن کالا ممکن است؟

برای خرید شهر تهران چیزی تحت عنوان بازگرداندن کالا به انبار بیستینو نداریم. چون مواد شوینده تماما پلمپ هستند و ما فقط فروشنده این نه تولیدی. برای موارد دیگر مثل تاریخ انقضا و یا خرابی شکل و ظاهر و یا قوطی محصول این مورد امکان پذیر است. آن هم فقط پای تحویل بار درب منزل. چون تمامی سفارشات شهر تهران توسط پیک خود بیستینو انجام می شود اگر کالا خراب یا تاریخ گذشته باشد بازگرداندن هنگام تحویل ممکن است. اگر این اتفاق بعد از برگشتن پیک بیستینو باشد مرجوع کردن به دلایل مذکور شامل هزینه پیک است. مشتری موظف است جنس را هنگام تحویل چک کند و تحویل بگیرد. تمامی محصولات شوینده و بهداشتی داخل سایت فقط و فقط با ضمانت اصالت خرید میشوند و بفروش میرسند. هیچ جنس تقلبی و غیر شرکتی خریداری نمیشوند. ما مستقیما با خود شرکت تولید کننده و پخش در ارتباط هستیم.

مرجوع کالا فرستاده شده به شهرستان

برای شهرستان هیچ چیزی تحت عنوان بازگرداندن کالا به انبار بیستینو نداریم. بیستینو سفارشات را تا پای شرکت پست و باربری سالم تحویل می دهد. چون حمل بر عهده ما نیست و ما در طی مسیر سفارشات شمارا حمل نمیکینم و دستمان کوتاه است پس ضمانتی از طرف ما مبنی تحویل سلامت نیست. ذکر این نکته اصلا برای بیستینو راحت نیست ولی چاره ای برا ما باقی نمانده. ولی ضمانت سلامت تا تحویل به شرکت حمل و نقل وظیفه ماست. این نکات برای اتمام حجت است وگرنه تا به حال حدود 5 سال شاید 5 درصد سفارشات طی مسیر سالم به دست مشتری نرسیدند.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.