فروش در بیستینو فعلا امکان پذیر نست امیدواریم در آینده این مسئولیت سنگین را بتوانیم بر عهده بگیریم

بیستینو عمده فروشی آنلاین در بستر وب یا اینترنته که شما میتونید تکی با حداقل قیمت یعنی به قیمت عمده ازش خرید کنید. اگر که قیمت پخش بیستینو رو میخواید که باید سفارشتون بالای ۲ میلیون باشه تا حداقل ۵ درصد روی هر کالا به قیمت کمتری خرید کنید. “بیستینو داره تمام تلاشش رو برای ارائه همه محصولات موجود به صورت گالنی ۱۰ و ۲۰ لیتر میکنه تا برای کسایی که جنس خوب رو با حجم زیادتر و قیمت کمتر میخوان فراهم کنه”

خرید از بیستینو:

لیست محصولات بیستینو که در صفحه اول سایت هست رو نگاه کنید! اگر راحتید داخل سایت ثبت سفارش کنید براتون میاریم اگرم نه با شماره فروش بیستینو ۰۹۳۰۱۸۰۲۷۴۰ تماس بگیرید تا براتون ثبت شه. حالا اینم بگیم بد نیست که بدونید، بخاطر شرایط اقتصادی که خودتون می بینید همیشه همه کالا های داخل لیست محصولات و سایت موجود نیست. یعنی بهتره بگم تا حالا تو چند سال اخیر ندیدم که همش با هم موجود باشه. بخاطر ناز و ادای شرکتای پخش و تولیدکننده های محترممون شخصا ندیدم. پس کم و کاستی سایت بیستینو رو به بزرگی وجودتون ببخشید.

فعالیت های بیستینو:

بیستینو مغازه کوچیک شوینده که بعد از چند سال تلاش و لطف خدا تونست با تهیه انبار و وسایل حمل و نقل خودش پخش کنه و سایت راه اندازی کنه. در زمینه مواد شوینده هم که داره تمام تلاششو برای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میکنه. اخیرا در زمینه فروش بلور های بلینکمکس شروع به فعالیت کرد. مستقیما خودشو به وارد کننده محصولات بلینکمکس متصل و با حداقل قیمت داره خرید میکنه و با سود منصفانه داره میفروشه. در زمینه خوراکی هم بگیم که ما بیشتر خوراکی هایی رو داخل سایت میفروشیم که در بازار با حجم زیاد خریداری میشن. مثل شکر و قند و چای و آب و بیشتر مورد نیاز شرکتها و سازمانها هستند. پس میتونیم بگیم خوراکی های منتخب بیستینو.

ارسال سفارشات بیستینو:

در زمینه حمل و نقل و ارسال سفارشات ذکر کنم که بعد از ثبت سفارش اس ام اس حاوی کد سفارشتون برای شما ارسال میشه. ارسال از بعد از ثبت سفارش تا دو روز کاری زمانبر هست گاها به دلیل شلوغی و حجم زیاد کار ممکنه سفارش بیشتر هم طول بکشه اونم تا حالا خیلی کم پیش اومده. البته قبلش حتما با شماره تلفنی که داخل سایت ثبت کردید تمام میگیریم.

داخل شهر تهران سفارشات با پیک خود بیستینو ارسال میشه و بالای ۴۰۰ تومن رایگانه و برای شهرستان تا ۵ کیلو پست و بالای آن باربری ارسال میکنه.