بیستینو یک فروشگاه به روز

از سال 96 که بیستینو شروع به فعالیت کرد تمام سعی خود را بر محور مشتری مداری بنا کرد. در ابتدا که فروش فقط به صورت حضوری بود و هنوز پا به عرصه وب نگذاشته بودیم اتاق اخبار و اطلاعات بیستینو هم نبود. ما با فراغ بال برای مشتریان محترم در مورد کالا توضیح مبسوط میدادیم و برای خرید اجناس کمکشان بودیم. متاسفانه از موقعی که پا به عرصه وب گذاشتیم سعادت دیدار مشتریان و راهنمایی آنهارا از دست دادیم.

راهنمایی خرید

گاهی شما یک برند معروف را میشناسید ولی برند های زیر مجموعه را نمیدانید. یا ممکن است کالای اشتباهی را برای خرید انتخاب می کنید. حتی گاها شما طریقه مصرف را به صورت سنتی دنبال میکنید در صورتی که فرمول مواد دائما تغییر می کند. ما در اتاق اخبار و اطلاعات بیستینو سعی میکنیم تا نکات کاربردی را در اختیار شما بگذاریم. اخبار گرانی ها، برند ها، نحوه استفاده از مواد شوینده، کاربد آنها و…

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.