روش های برقراری ارتباط با بیستینو

تماس با بیستینو یکی از نیازهای مشتریان بیستینو است. چه خریدی صورت گیرد و یا صرفا جهت کسب اطلاعات باشد مت در خدمتیم. روشهای تماس را در ذیل عنوان میکنیم.

  1. اولین روش برقراری ارتباط در عصر حاضر تلفن هست. برای سوالات و سفارشات با شماره همراه 09301802740 و شماره انبار 02177166874 تماس حاصل فرمایید.
  2. همچنین میتوانید با حضور در آدرس انبار و دفتر بیستینو به نشانی تهران- خ دماوند- خ امامت- مسیل منوچهری شرقی- پ 139 با ما در ارتباط باشید.
  3. از طریق واتساپ و تلگرام با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما هستیم. 09301802740

ما مفتخر به پشتیبانی شماییم و در عوض تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان و بزرگواران می کنیم. شما می توانید برای حضور درب دفتر و انبار بیستینو از ساعت 10 صبح تا 5 عصر تشریف بیاورید ولی حتما با هماهنگی قبلی. همچنین میتوانید با تماس تلفنی از 10 صبح تا 6 عصر مارا با صدای زیبای خود خوشحال کنید. همانطور که گفتیم برای گفت و گو و پرسش سوالات در تمای روزهای هفته 24 ساعته با تلگرام و واتساپ و پیامک در خدمت شماییم.

تماس با بیستینو تا جایی که در توانمان باشد و احترام بین ما جاری باشد از وظایف ما است.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.