پرداخت تو بیستینو چجوریاس؟ 🙂

شیوه‌ پرداخت در بیستینو به دو صورت بسیار ساده برای شهر تهران و باقی شهرستانهای دیگر صورت می گیرد.

  1. پرداخت درب منزل که فقط در شهر تهران امکان پذیر است. ساکنین شهر تهران می توانند هزینه سفارش خود را درب منزل و هنگام تحویل کالا پرداخت کنند.
  2. پرداخت کارت به کارت با شماره ای که در انتهای مراحل ثبت سفارش، با انتخاب گزینه پرداخت کارت به کارت برای شما مرقوم می شود. این امکان برای تمامی شهر هاست. در این گزینه باید قبل از ارسال سفارش تکمیل وجه کنید. برای مشتریان شهر تهران کارت به کارت تا درب منزل میتواند به تاخیر بیافتد.

شیوه‌ پرداخت در بیستینو در تمامی شهر ها و استانها بغیر از شهر تهران باید قبل از ارسال تکمیل شوند در غیر این صورت تا 1 روز کاری سفارش پا برجا میماند بعد از آن لغو می شود. باز هم تاکید میکنیم و متذکر می شویم که سلامت کالاهایی که توسط پیک خود بیستینو حمل شود به شرط سلامت ظاهری است. حمل توسط باربری و پست ممکن است به کالا صدمه وارد کند که بیستینو آن را بر عهده نخواهد گرفت.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.