روش مرسوم بیستینو برای به روزرسانی قیمت کالاها

باتوجه به نوسانات شدید قیمت در بازار مواد شوینده و کمبود مواد اول (با استناد به عاملان پخش). با نمودار افزایش بی رویه تغییر قیمت در خرید و فروش روبرو هستیم. متاسفانه به همین دلیل تغییر یا بروز رسانی قیمت نه تنها برای بیستینو بلکه برای تمامی کسبه الزامی ست. با توجه به انصاف و رویه درست و غلط تغییر یا به روزرسانی قیمت در بین کاسبان متفاوت است. گاهی کاسبی برای افزایش قیمت کاذب دست به گران کردن میزند. گاهی کاسب برای ایجاد تقاضا قیمت را بالا می برد.گاهی برای سود بیشتر و اندوخته بیشتر با بی انصافی قیمت را بالامیبرند. هزاران توجیه و دلیل و منطق پشت هر گران کردن در نظر کاسبان است.

شیوه بیستینو برای به روزرسانی قیمت

از قدیم ترها که بیستینو در بستر وب هم فعالیت نمیکرد با همین سیستم قیمت هارا تغییر میداد.

هر موقع که جنسی گرانتر خریداری شد و به انبار بیستینو وارد شد تغییر یا به روزرسانی قیمت در سایت بیستینو صورت میگیرد.” خواه موجودی کالا صفر باشد و قیمت جدید وارد انبار شود. یا هر تعداد از قیمت قدیم در انبار موجود باشد به محض ورد قیمت جدید چه بالا و چه پایین تر به قیمت ورودی جدید تغییر میکند.

مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم میکنیم

این ما بین ما مشکلاتی هم داریم.

  1. گاهی کالایی به خاطر عدم تولید بشدت کمیاب می شود و دچار قیمت کاذب می گردد. که ما مجبوریم گاها بیشتر از قیمت مصرف کننده خرید کنیم چه برسد به فروش!! این مورد بیشتر به دلیل منابع اولیه صورت میگیرد و در موارد کمتر برای عدم صرف اقتصادی تولید کالا 
  2. بعضا شرکت های تولید کننده، قیمت عادلانه ای برای فروش اجناس توسط فروشنده قائل نمیشوند، تمام حق را به مشتری میدهند. در این صورت ممکن” است کالا با کمی اختلاف بیشتر به دست مشتری برسد. این مشکل به دلیل عدم اجازه تولید کننده برای افزایش قیمت کالاست که تمام فشار به فروشنده منتقل می شود. چون تولید کننده از سود خود نمیزند و دولت اجازه افزایش قیمت نمیدهد.
  3. در برخی شرکتها که عاملان فروش 2 تا می شوند یعنی شرکت اصلی تولید کننده و شرکت پخش واسط. حاشیه سود در برخی از کالا ها حدود 10 تا نهایتا 15 درصد میرسد که دلیل این امر نبودن شرایط پخش و یا صرف اقتصادی برای پخش مویرگی برای تولیدکننده است و در نتیجه ورود دستگاه های پخش
  4. در نهایت توجیه نبودن مشتری به دلیل عدم اطلاعات و بی اطمینان شدن ایشان که کاملا به خاطر “دغل بازی و بی انصافی کاسبان و برخورد بد آنها با مشتری” مورد قبول است.

به دلایل مذکور و ده ها دلیل دیگر خواهش میکنیم به همه انگ و برچسب گران فروش، بی انصاف، نون به نرخ روز خور و… نزنید. ما، دوستان و همکاران ما در کنار شما هستیم.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.