بررسی مشکلات و فواید شوینده های گالنی

شوینده های گالنی که در چند سال اخیر با رشد تولید و توزیع دوبرابر روبرو است اکنون جای خود را در خانه ها باز میکند. میزان ثروت و خرید شوینده های گالنی ربطی به هم ندارد. چه پولدار چه در هر سطح مالی دیگر شوینده های گالنی را دیگر همه استفاده میکنند. طبق توزیع مویرگی شرکت بیستینو و آماری که از پخش مواد شوینده در سطح تهران دارد خرید شوینده های گالنی در همه اقشار بسیار فراگیر است.

فواید خرید :

هزینه پک و قوطی

همانطور که میدانید منطور از گالن 4 لیتر به بالاست. البته در سایت بیستینو این مقدار از 3 لیتر به بالا است 🙂 . شوینده های از ظروف بسیار کوچک هتلی تا گالن های 20 لیتر که در بازار عرضه می شوند. پس هر چه مقدار و حجم بالاتر باشد هزینه قوطی و پک کمتر می شود. مثلا یک شیشه شور 10 لیتر معادل 20 شیشه شور نیم لیتر است پس شما با خرید یک گالن 10 لیتری به جای هزینه 20 قوطی اسپری پول یک گالن 10 لیتری میدهید. گرچه مقادیر زیر 10 لیتر هزینه پک کارتن هم در تولید آن محاسبه میشود. پس شما با داشتن یک گالن 10 لیتر هم به محیط زیست برای دور ریز ضایعات پلاستیکی کمک میکنید و هم با خرید یک قوطی خالی اسپری میتوانید در خرید 19 قوطی دیگر صرفه جویی کنید.

تخفیف در خرید حجیم تر

وقتی شما مقدار کمتری خرید کنید برای فروشنده و تولید کننده صرف اقتصادی برای سود پایین و تخفیف ندارد و اقلام کوچکتر و کم حجمتر سود بیشتری تا گالن و حجم بالا دارند. در واقع شرکت برای مشتریان پرمصرف و یا خریداران با حجم بالا سود کمتری برای خود مشخص می کند تا هم مشتری به سود بیشتر برسد و هم تولید کننده مزایای بیشتری در روند تولید دریافت کند.

ذخیره وقت، دور بودن از نوسانات اقتصادی و عدم موجودی کالا

همانطور که گفتیم هر گالن 10 لیتر برابر با 20 قوطی نیم لیتر است. پس شما با خرید یکبار گالن 10 لیتری 19 بار کمتر برای خرید اقدام میکنید. که اگر قوطی نیم لیتر را انتخاب کنید هر 2 الی 3 بار که برای پرداخت اقدام میکنید نواسانات قیمت یا موجود بودن یا نبودن آن کالا شمارا شکه میکند. پس شما با خرید گالنی هم میدانید در دراز مدت محصول را دارید. هم تغییرات قیمت شما را نمی آزارد و هم وقت کمتری برای مراجعه مکرر خرید محصول میگذارید.

معایب خرید :

معایبی که بیستینو در تجربه فروش بدست آورد :

  1. سنگین بودن حین استفاده (رفع این مشکل با داشتن قوطی کم حجمتر)
  2. حجیم بودن برای جا دهی (برای محیط های کوچک و بدون بالکن بسیار سخت است)
  3. در دسترس نبودن قوطی کوچکتر برای استفاده (تنها برای سری اول استفاده)

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.