اتک گران کرد!

شرکت شیمی قهرمان که با برند های مختلفی تولید دارد بالاخره بعد از حدود 1 سال با افزایش قیمت دوبرابری مارا هم شکه کرد. برند اتک، قهرمان، رووف که تعدادی از زیر مجموعه های این شرکت هستند مدتها بود که افزایش قیمتی نداشتند. و بر عکس برندهای دیگر حتی کمبودی هم در بازار نبود. البته که تولید نشدن برخی محصولات به دلیل عدم تقاضا را نمیتوان به حساب کسری گذاشت.

حتی تا 2 برابر!!

برخی محصولات این شرکت افزایش قیمت دوبرابری داشتند!!. شیشه پاک کن 10 لیتری اتک که در سایت بیستینو موجود هست نزدیک به 2 برابر گران تر شد که درصد سود بیستینو هم به دلیل رعایت مسائل و مشکلات اقتصادی و حال مشتریان با درصد کمتری نسبت به قبل تعیین شد.

فقط و فقط محصولات جدیدی که از این شرکت به انبار بیستینو وارد شدند با قیمت به روز شده به فروش می رسند. مابقی اجناس که ورودی جدید نداشتند با قیمت قدیم هستند.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.