افزایش قیمت شوینده در فروردین 1402

طبق رویه های هر سال که شرکتهای دولتی و خصوصی تولید مواد شوینده دارند افزایش قیمت 25 درصد را در بازار شاهد هستیم.

همانطور که ما سال گذشته برای تامین مواد شاهد کمبود شدید و تزریق قطره چکانی محصولات بودیم، در اردیبهشت 1402 به راحتی توانستیم برخی محصولات پرفروش را خریداری کنیم. به نظر می رسد تولید مواد با قیمت های سال قبل نمیصرفید!

امسال که شاهد افزایش قیمت حداقل 25 درصدی محصولات شوینده هستیم تولید و پخش آنها کمی بهتر و بیشتر شد. البته که خیلی از شرکتها قیمت های محصولات را طبق تعرفه و زمان مشخص تغییر نمیدادند. آنها با ایجاد قیمت کاذب محصولات در بازار گرانتر از قیمت روی کالا به فروش می رسید. دقیقا مثل بازار خودرو !!!

تقریبا هر سال حداقل 2 مرتبه افزایش قیمت داریم یکی اول سال یکی در اواخر تابستان. گاها این افزایش قیمت به 3 مرتبه هم میرسد. البته این افزایش قیمتها بغیر از ایجاد قیمت کاذب در بازار است. گویا تولید کننده ها علاقه ای به فروش داخلی ندارند و بیشتر به دنبال صادرات و فروش خارجی هستند.

بیستینو همواره یک سایت پویا در زمینه اخبار، اطلاعات و فروش مواد شوینده که بسیار به حمایت و پشتیبانی شما عزیزان دلگرم هست. این سایت با داشتن نماد اعتماد و فعالیت در ترب خیال شما عزیزان را از بابت قیمت های مناسب و پیگیری خرید مطمئن راحت میکند.