توضیحات تکمیلی:

شرکت پاکسان به نقل از ویزیتورهای خود تا 30 درصد افزایش قیمت دارد. امروز که همکاران در بخش خرید بیستینو برای خرید از این شرکت خوشنام با کارگذارانش صحبت میکردند، خبر از گرانی 30 درصدی محصولات دریافت کردند.

هنوز اطلاع دقیقتری از شرکت پاکسان نداریم. این که محصولات دقیقا هر کدام چقدر افزایش دارند ویا همه محصولات 30 درصد گران می شوند را نمیدانیم. امیدواریم شرکت پاکسان طی این گران کردن محصول پرظرفدار و پر فروش خود پودر لکه بر سپید اکسیژنه را نیز موجود کند. معمولا شرکتها در پروسه افزایش قیمت محصولات پرفروش خود را برای تعدیل روانی بازار و مصرف کننده که ناموجود بودند را موجود میکنند. از این رو امیدواریم پس از افزایش قیمت سبد کالایی این شرکت کاملتر موجود باشد.

بیستینو همیشه سعی در برقرار ارتباط صحیح با مشتری است. به گونه ای سعی داریم این ارتباط را سازماندهی کنیم که هیچگاه در فروش محصولات سروران عزیزمان ناخوشنود نباشند. قیمت گذاری صحیح، سایتی با قیمت های به روز و منصفانه، کیفیت مناسب محصولات موجود در سایت، تحویل به موقع و هماهنگی های لازم برای ارسال و… همچنین بیستینو با حضور فعال در ترب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و کارنامه سفید همیشه سپاسگذار مشتریان عزیز است.